Opisy zajęć

Akademia Squash Zone Club

ABT - trening modelujący dolne partie ciała: brzuch, pośladki i uda. Wskazane dla osób prowadzących siedzący tryb życia i dodatkowo chciałyby spalić tkankę tłuszczową. Ćwiczenia bezpieczne dla stawów i kręgosłupa.

BASIC CYCLING -zajęcia na rowerach dla początkujących. Więcej informacji - patrz CYCLING

BODY SHAPE - trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń, dzięki czemu przyspieszamy spalanie tłuszczu oraz wzmacniamy i rzeźbimy swoje ciało. Kształtujemy mięśnie ramion, klatki piersiowej, przedramion oraz łydek.

CYCLING - kolarski trening na rowerach stacjonarnych. Każdy trening jest planowany i kontrolowany przez instruktora, dzięki temu jest niezwykle skuteczny i bezpieczny. Pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz znacznie poprawić wydolność fizyczną.

PILATES - zajęcia prowadzące do wzmocnienia mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki.

POŚLADKI I BRZUCH - w każdym planie treningowym powinny znaleźć się ćwiczenia na brzuch i pośladki, ponieważ te mięśnie stanowią nie tylko ochronę dla narządów wewnętrznych, ale również stabilizują całą sylwetkę. Poza tym, kto nie chciałby jędrnych pośladków i płaskiego brzucha?

STRETCH - zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające, które angażują wszystkie mięśnie ciała. Zajęcia pomogą zwiększyć ruchomość stawów, poprawić elastyczność mięśni oraz wyeliminować ich napięcie. 

SZTANGI - zajęcia dla kobiet i mężczyzn. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy (cardio) i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

TRENING FUNKCJONALNY - system treningowy ukierunkowany na całościowy rozwój organizmu. Każdy z treningu składa się z innych, unikalnych ćwiczeń, ułożonych w następujące elementy - przygotowanie ruchowe (m.in koordynacja, mobilność i stabilność), ćwiczenia na dolne partie ciała, ćwiczenia na górne partie ciała, ćwiczenia ukierunkowane na mięśnie głębokie, wyciszenie organizmu.

TBC - zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności i kondycji organizmu. Idealne zajęcia na czas pandemii. Dbają o zdrowie fizyczne i duchowe. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, piłki, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują zgrabną sylwetką!

TRENING OBWODOWY - to idealna metoda treningowa dla osób, oczekujących szybkich efektów. Łączy w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami siłowymi, dzięki czemu możemy zrzucać kilogramy i kształtować mięśnie za jednym razem.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - trening składający się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, które minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia wskazane dla osób prowadzących siedzący tryb życia.

ZUMBA - to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. 

YOGA & STRETCH - zajęcia oddechowe, rozluźniające i rozciągające przy relaksującej muzyce. Wykorzystuje w się w nich proste asany z klasycznej jogi i elementy pilatesu. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je, zmniejsza ich napięcie oraz zwiększa ruchomość stawów. Poprawia stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.

Zobacz grafik zajęć